Hvis noget ikke virker

Hvis strømmen er gået, dit toilet løber, din vask er hullet eller du oplever andre fejl og mangler ved din bolig bedes du kontakte AAB med henblik på udskifting eller reparation. Vi har samlet de 3 muligheder for hjælp nedenfor.

Vær opmærksom på, at AAB følger reglerne ift vedligholde og reparation i de enkelte lejemål.

 

DU HAR TRE MULIGHEDER FOR AT FÅ HJÆLP

1. Ejendomsservice

  • Ejendomsservice er en afdeling i AAB’s administration, som blandt andet varetager daglige driftsopgaver og personaleledelse i de parlamentariske afdelinger, som ikke har en administrativ bestyrelse. Vores afdeling 2 er en parlamentarisk afdeling.
  • Ejendomsservice & fraflytning besvarer spørgsmål fra beboere vedrørende deres bolig og ejendommen.
  • Du kan kontakte Ejendomsservice på ejendomsservice@aab.dk eller telefon 3376 0455 mandag, tirsdag onsdag og fredag fra 09-11 og torsdag fra 13-15.

 

2. Beboer APP

  • Det nye digitale tilbud fra AAB gør det nemt for dig at indberette problemer i din bolig. Oplever du fejl eller mangler kan du bruge BeboerAAB til let af indberette problemet.  APPEN giver samtidig mulighed for at;
  • Sådan henter du APPEN: BeboerAAB er tilgængelig i App Store (iOS) og i Play Store (Android). Søg på “BeboerAAB”, download app’en og du er klar. Du kan og så denne video.
  • Hvis du oplever udfordringer, så skriv til beboeraab@aab.dk.

 

3. Indberet problemet via en PC eller Mac

  • Du kan fortsat indberette et problem i boligen via PC eller Mac Det gør du på AAB.dk.
  • Tryk på “Beboer” og vælg “Indberet problem i din bolig”. Du føres automatisk videre og kan indberette problemet.

 

Skulle du efter at have forsøgt dig med disse muligheder, stadig have brug for hjælp, kan du altid sende en mail til bestyrelsen.